Subject: Sideprojekti kooskõlastamine: 12225P Valge tn Telia sidevõrk
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 14:51:33 +0200

Tere

Koostasime Telia Eesti AS tellimusel sideprojekti 12225P Harju maakond,
Tallinn, Lasnamäe ja Kesklinna linnaosa, Valge tänava, Raudsüdame tänava,
Muldvalge tänava ja Uuslinna tänava Telia sidevõrk.

Sidetrass läbib Transpordiametile kuuluvat kinnistut: Valge tn 4 -
<https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/app/maainfo?searchid=FUUKAT101x2&TUNNU
S=78403:302:0050&hide=true> 78403:302:0050.

Saadame Teile projekti ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.